27. marraskuuta 2017

Mona: Sain vieraita!!

Mun marraskuu on sujunu aivan loistavasti täällä, muun muassa siks että sain kovasti kaipaamiani tyyppejä luokseni kylään! Oli huippua että nää mun Kotkan tytyt tuli tänne kattoo miten pärjään ja miltä oikeasti näyttää mun paljon hehkuttama Uppis.

Ekan viikonlopun vieraaksi saapui ihana Annika. Noudin Annikan Arlandasta varhain perjantaiaamuna, jonka jälkeen matkattiin Flogstaan, jossa Annika sai vähän lepäillä samaan aikaan kun mä aloitin kotitentin teon. Mun tentin kirjottelun jälkeen lähdettiinkin sitten fikalle Café Linnéen, joka on mun ehdoton lempparikahvila täällä Uppsalassa. 














Linnén jälkeen ruvettiin kakkuähkyissämme kiertämään ympäri Uppsalan keskustaa. Käytiin tsekkaamassa ofc kaikki peruspaikat, kuten tuomiokirkko ja linna. Kierroksen päätteeksi innostuttiin vähän shoppailemaan. Harmaasta ja kylmästä säästä huolimatta Uppis onnistui tekemään Annikaan vaikutuksen! 










"Se tunne kun näät sun sängyn rankan illan jälkeen." 📷:Annika

Tehtiin myös visiitit kumpanakin iltana mun "toiseen kotiin" eli ysitalon kolmoskerrokseen, missä vähän istuttiin alkuiltaa porukalla muiden vaihtarien kanssa viiniä siemaillen ja lopulta jatkettiin muualle rientoihin. Oli kyllä ihan huisin hauska yhteinen viikonloppu (kuten aina yleensäkin meillä on tän mun muikkelin kanssa!)

Vain muutama päivä Annikan lähdön jälkeen sain kuulla, että myös mun kaks muuta kaveria, Katri ja Janika, on tulossa jo seuraavana päivänä tänne!! Se tuli mulle aika jymy-yllärinä. Janikalla oli ollut vasta viikkoa aiemmin polvileikkaus, jonka takia oletin että reissu jäisi toteutumatta. Sen lisäksi me ei oltu puhuttu pitkään aikaan mitään tuloon liittyen kummankaan kanssa. Mut tää kaksikko yllätti ja reissas kattomaan mua! Ja kyllä vaan, täällä toi yks paineli kaikki neljä päivää kepit ojossa pitkin Uppsalaa ja hyvin selvisi! Raffi muija.









Katri onnellisena karkkikaupassa




Oli kyllä kiva viettää neljä rentouttavaa päivää tän kaksikon kanssa. Käytiin mm. Mall of Scandinaviassa shoppaamassa, pannareilla GH:lla, katsastamassa Uppsalan keskustaa ja sitten ihan vaan löhöiltiin mun luona netflixiä katsellen ja herkkuja syöden. Tuli varmasti akut ladattua kaikilla ja saipahan taas nauraa hulluna! Mulla olikin jo ehtinyt tulla ikävä näitten huonoa huumoria. 

Oli haikeeta heipattaa kaikki, mutta onneks kohta on jo joululoma ni sit taas näen nämä ja muut ihanat tyypit koti-Kotkassa. TERKUT SINNE, LOVEEEE. 💖


Puss och kram!
- Mona


Ps. Ainii. Janika osti huuliharpun ja saatii kuulla vähä maistiasii sen harjottelusta.
(Sori naapurit.)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti